Nga Barbie kukulla e deri tek Armët e Shkatërrimit Masiv. Keto janë reklamat të cilave iu refuzua e drejta e publikimit
Barnardo është një organizatë bamirëse Britanike që meret me përmirësimin e kushteve për fëmijë e cila ishte pas kësaj reklame që ka qenë pjesë e një fushate që u botua në disa gazeta angleze në vitin 2003 dhe që mbante moton "Nuk ka lugë argjendi për fëmijët e lindur në varfëri" (There is no silver spoons for children born in poverty) megjithatë, u prit me shumë kritika të ashpra. "BASA - British Advertising Standards Authority" e ndaloj këtë fushatë.
Njihuni me Rubin (Ruby). Në vitin 1997 Ruby krijoj brendin Body Shop, ajo ishte e fuqishme, përmasat trupore i kishte 44, kishte flokët ngjyrë kafe të çelët dhe ishte një yll në fushatën "Love Your Body" (Duaje Trupin Tëndë). Fushatë kjo qe ishte e iniciuar nga firma zinxhirore për kozmetikë e njohur si Body Shop e cila u fokusua në vetëbesimin e grave dhe mbante moton "Ka 3 bilion gra që nuk duken si supermodele dhe vetëm 8 që duken."Fushata, megjithatë, u ndalua në SHBA. Firma gjigante e lodrave Mattel kumtoj lajmin: Kukulla anti-Barbie është hiqur nga dritaret e dyqaneve.
Bastorja Irlandeze Pedi Power është e njohur për të bërë reklama të pazakonshme dhe të diskutueshme/kontraverze. Njëra nga to është kjo reklamë, e cila u ndalua në Londër sepse është menduar se reklama do të "ofendoj dinjitetin publikë".
Teksti në reklamë - "Ku mbetën gjithë ato gra?"
E gjithë bota ka kthyer kokën pas kësaj reklame të pakëndshme nga organizata "Humans for Animals" (Njerëzit për Kafshët). Në këtë reklamë shihet një kafshë e rritur duke rrahur një foshnje të pafuqishme të njeriut. Shumë mirë ishte përshtatur me moton e reklamës e cila është një variant i fjalë së urtë që thotë se duhet të trajtojmë të tjerët ashtu si duam të tjerët të na trajtojnë neve. Kjo reklamë është krijuar nga global advertising agency TBWA, por u ndalua në shumë vende.
A mendoni se kjo reklamë televizive është e pafajshme dhe humoristike? Apo ndoshta mendoni se nënvlerëson gjininë femërore? Në vitin 2007, në Irlandë shumë besuan në këtë të fundit, si dhe autoritetet për standardet e reklamimit (BASA) i dhanë të drejtën shumicës ku më pas reklama u ndalua.
Slogani thotë "Vajzat e veshura nga djemtë"
Në rregull, reklama e fundit nga EasyJet nuk është reklamë e ndaluar, por në fakt, kjo ishte reklama që ka thyer rekordin për sa i përket pranimit të ankesave në Angli në vitin 2003. Ata u ankuan se reklama ishte ofenduese per gjininë femërore dhe se përqeshte luftën në Irak.
Autoritetet Britanike për standardet e reklamimit (British ASA) ranë dakord se reklama është pa shije, por ata thanë se kjo nuk do të thotë që është ofenduese dhe se nuk mendohet se përqeshë ndonjë luftën.
Post a Comment